In de reclame wereld is er veel te doen om bij potentiële klanten de aandacht naar hun product te trekken. Dat doet men in de retail of detailhandel door gebruik te maken van POS-materiaal. Bij POS materiaal moet u denken aan point-of-sale materialen. Ook in een supermarkt zal men door het gebruik van POS materiaal de klanten naar bepaalde producten proberen te sturen. Wanneer er goed POS materiaal wordt gebruikt, zal dat voor de instore promotie zorgen dat het product, waar de reclame overgaat, de aandacht krijgt die het verdient.

Voorbeelden van POS materiaal

Het POS materiaal zal de verkoop van bepaalde producten ondersteunen. Het Point Of Sale materiaal zal bij klanten in een winkel de aandacht trekken. Dat wordt gedaan door gebruik te maken van posters in een winkel. Ook banners, vloerstickers en displays kunnen daarvoor gebruikt worden. De reclame uitingen worden vaak in de omgeving van de kassa geplaatst. De klant wordt hierdoor verleid om het product, waarvan de reclame bij de kassa staat, nog even in de winkelwagen te leggen.

Het ontwikkelen van reclame door XCJ reclameproductie

XCJ reclameproductie is ongeveer 15 jaar geleden gestart. In die periode is XCJ reclameproductie gestart met het ontwikkelen van POS en verpakkingsmaterialen. XCJ staat voor snel, effectief, betaalbaar, creatief en krachtig samenwerken via korte communicatielijnen. In het bedrijf wordt snel en met plezier gewerkt aan de opdrachten die men heeft.

Verpakkingen

XCJ Reclameproductie ontwerpt niet alleen verpakkingen voor de farmaceutische- en cosmetische industrie, maar produceert het ook. Ze zijn vooral gespecialiseerd in teksten en vertalingen voor OTC-, cosmetische- en lifestyle producten. Ook de teksten en de verpakkingen moeten voldoen aan bepaalde regels van de (KAG/KOAG). Door het krijgen van een KAG/KOAG nummer, heeft u als bedrijf het certificaat dat de reclame-uiting is goedgekeurd. Het is door de Keuringsraad getoetst en geeft aan dat het aan de gestelde eisen voldoet.